PoPKingdom
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
 

prince-fan
!!One Warrior Two Souls!!
game-fan
Prince of Persia portál
gsandgc (Betti,Szandi)
pop-warrior-within
tmnt-videogame
Eve Raider
Tombgirl
princeofpersia-fan
princeteam
The Warrior Within
Lara Croft Fansite
Prince of Persia Trilogy
Zenelegyenveled
Swkotor1
barcsik12(Tibi oldala)
Szandra másik oldala



Kattints a képre a teljes mérethez!


 

 
Szavazz
Ki a legjobb csaj a PoP-ban?

Farah
Kaileena
Shadee
Mahasti
Egyik se!
Mindegyik
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

 
Melyik tetszik neked jobban?

PoP Sands of Time
PoP Warrior Within
PoP The Two Thrones
Assassin's Creed
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Kattints a képre a teljes mérethez!
 
 
Elspeth Tory

Az Assassin's Creed animációs projektmenedzsere. Egy másik női tag az Ubisoftnál. 

 Elspeth Tory

A lipcsei kiállítás során alkalmunk nyílt exkluzív interjút készítenünk az Assassin's Creed prezentációt tartó Elspeth Toryval, a Ubisoft montreáli stúdiójának munkatársával. A rögzített videófelvételt megvágtuk, a feliratozás helyett pedig inkább cikk formájában közöljük le a válaszokat, így akinek gondot okozna az angol szöveg megértése, utána el is olvashatja az elhangzottakat magyarul.

PC Dome: Röviden mutatkozz be be légy szíves!
Elspeth Tory: Elspeth Tory vagyok, az Assassin's Creed animációs projektmenedzsere. Tehát én koordinálom a játékon dolgozó összes animátort, és gondoskodom arról, hogy munkájuk eljusson a megfelelő személyhez.

PCD: Azok kedvéért, akik még nem hallottak volna róla, röviden mutasd be légy szíves a játékot!
E.T.: Az Assassin's Creed 1191-ben játszódik, a harmadik keresztes hadjárat idején. Egy bérgyilkost alakít a játékos, aki főnökétől különböző küldetéseket kap - összesen kilenc meggyilkolandó célszemélyt. A történet három városban játszódik, melyeket természetesen be is járhatunk. A játékos feladata, hogy ellátogasson ezekbe a városokba, összegyűjtse a célponttal kapcsolatos minden információt, és ha ez megvan, a tetszésének megfelelő módszerrel bejusson hozzá és eliminálja ellenfelét. És ha mindez megvan, el kell menekülnie onnan. A menekülés igen mókás része a játéknak, de egyúttal nagy kihívás is. Ki kell jutnunk az őrség látóköréből, megtalálni a megfelelő búvóhelyet, majd észrevétlenül visszalopózni a bázisra. Alapvetően erről szól a játék.

PCD: A kilenc fő ellenség legyőzése lineárisan követi egymást, vagy a játékos döntheti el a sorrendet?
E.T.: A történet lineáris, de lesznek pontok, ahol eldönthetjük, hogy melyik küldetést szeretnénk a másik előtt végrehajtani.

PCD: Sokat kell közlekednünk a városok között?
E.T.: Lesznek alkalmak, amikor át kell menni egyik városból a másikba, attól függően, hogy hogyan döntöttünk a küldetések végrehajtásával kapcsolatosan. Ott lesz a lovunk, arra felpattanva átmehetünk a másik helyre, ha szükséges.

PCD: Lehetőségünk van szabadon bolyongani a városban?
E.T.: Igen, a küldetéseknek nincs rögzített időbeosztása, ha akarunk, az információk összegyűjtése után azonnal megkereshetjük a célpontot, de ha inkább jobban fel szeretnénk fedezni magunknak a várost, vagy alaposan átkutatni az épületet, azt is megtehetjük.

PCD: Mennyi kutatást végeztetek a városok tervezése során?
E.T.: Rengeteget. A városok megjelenítésének nagy része a kutatással telt. Nem csak az épületek kinézetére vonatkozóan néztünk utána a dolgoknak, hanem például az emberek ruházatának is, hogy minél inkább visszaadjuk, milyen volt ott élni 1191-ben. A csapat rengeteg háttérkutatást végzett, hogy a városok a lehetőségekhez mérten minél nagyobb történelmi hitelességgel jelenjenek meg. És ezt látni is fogjátok, amikor a városokba léptek. Például Jeruzsálemben ott lesz a Szikla-mecset, de minden fontos történelmi látnivaló megtalálható lesz a városokban. Minél valószerűbb környezetet akartunk teremteni, és ennek érdekében sok kutatást végeztünk.

PCD: A bemutatón látottak alapján az irányítás elsőre nem tűnt túl egyszerűnek, mennyire lesz könnyű elsajátítani?
E.T.: Amikor mások kipróbálták a játékot, azt láttuk, hogy elég könnyen megszokják a vezérlést. A vezérlési metódus egyfajta bábjátékos alapkoncepcióra épül: külön gomb van a kézre, fejre, lábakra, és van egy külön fegyveres kéz gomb is. A jobb oldali ravaszgombbal pedig a lopakodási módra válthatunk át. Ez valóban soknak tűnhet, de igen intuitív a rendszer, könnyű elsajátítani az irányítást. Egyes mozgáskombinációk a környezettől függnek, például ha közel futunk a falhoz, végigfuthatunk rajta, a rejtőzködés közben viszont minden a játékostól függ. Harc közben persze a környezetünktől függnek az egyes mozdulatok, ha körbevesznek az ellenfelek, a gombok megnyomása mást eredményez.

PCD: Milyen speciális képességei vannak Altairnek?
E.T.: Van egy nagyon jó dolog, amit mindenki szeret, ez a "leap of faith" (talán "bizakodó ugrásnak" fordíthatnánk magyarra - Dino). Altair gyakorlatilag ilyenkor nekifut a háztetőn és a peremnél toronyugróként veti magát a mélybe. Amúgy galambok jelzik azokat a helyeket, ahol ilyet hajthatunk végre. Emellett természetesen fel is tudunk vele mászni a falakon: ha legalább 10 centire kilóg valami, abba belekapaszkodhatunk és segítségükkel magasabbra juthatunk. Harc közben az ellentámadásokat használhatjuk, ilyenkor minden fegyverhez más animáció látható, ahogy Altair legyőzi ellenfelét. De ezt természetesen csak néhány példa volt a különleges képességekre.

PCD: Milyen fegyverekkel szállhat szembe Altair támadóival?
E.T.: A hosszú kard mellett egy rövidebb penge is a rendelkezésünkre áll, és dobótőröket is használhatunk, segítségükkel a távolból leszedve ellenfeleinket. Ha pedig igazán közelharcra vágyunk, használhatjuk az ökleinket is. A kardokat fejleszteni is lehet amúgy a játékban, egyre erősebbé téve azokat.

PCD: A játék egyik fő elemének jelöltétek meg a tömegben való lopakodást (social stealth), mondanál erről pár szót?
E.T.: Bámulatosan élő, MI-vezérelte tömeg lesz a játékban. Például ha a tömegben rohansz és meglöksz egy korsót cipelő személyt, az elejti a korsót, hátralép és kiabálni kezd veled. A játék elején ez nem sokat fog számítani, de később például ilyenek miatt szúrhatnak ki az őrök a tömegben, vagy kaphatnak tippet arra vonatkozóan, hogy merre keressenek. Ebből a példából is látható, hogyan változik a mesterséges intelligencia a játék során. A különböző személyek pedig különbözőképpen fognak reagálni, ahogy haladunk előre a küldetések során.

PCD: Mekkora lesz a tömeg?
E.T.: Akár emberek százai is lehetnek egyszerre a képernyőn, ami már önmagában is bámulatos. Ugyanakkor nem fogsz sose két teljesen ugyanúgy kinéző embert látni magad előtt. A technikai munkatársak egyfajta építőeszközt kreáltak, mely a rendelkezésre álló elemekből – fejek, testek, végtagok – véletlenszerűen rakja össze a karaktereket. Még viselkedésükben is különbözőek lesznek, lesznek köztük gyávák és bátrak, és ennek megfelelően – személyiségüktől függően – eltérően reagálnak cselekedeteinkre.

PCD: Mi a kedvenced a játékban?
E.T.: Fú, rengeteg ilyen van. Azt mondanám, hogy a menekülési rész a kedvencem. Igen fontos eleme ez a játéknak, melyben minden képességedet használni kell: futhatsz, mászhatsz, leugorhatsz az épületekről, mindeközben pedig az őrök folyamatosan a nyomodban vannak. A búvóhely megtalálása pedig mindig nagyszerű kihívást jelent. Igen, ez személy szerint a kedvencem.

PCD: Köszönjük az interjút!

 
Megjelenés
 
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Indulás: 2007-06-16
 

Kattints a képre a teljes mérethez!

 
Szavazz
Milyen az oldal?

Szuper
Jo
Elmegy
Rossz
Töröld!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Assassin's Creed 2
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?