PoPKingdom
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
 

prince-fan
!!One Warrior Two Souls!!
game-fan
Prince of Persia portál
gsandgc (Betti,Szandi)
pop-warrior-within
tmnt-videogame
Eve Raider
Tombgirl
princeofpersia-fan
princeteam
The Warrior Within
Lara Croft Fansite
Prince of Persia Trilogy
Zenelegyenveled
Swkotor1
barcsik12(Tibi oldala)
Szandra másik oldala



Kattints a képre a teljes mérethez!


 

 
Szavazz
Ki a legjobb csaj a PoP-ban?

Farah
Kaileena
Shadee
Mahasti
Egyik se!
Mindegyik
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

 
Melyik tetszik neked jobban?

PoP Sands of Time
PoP Warrior Within
PoP The Two Thrones
Assassin's Creed
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Kattints a képre a teljes mérethez!
 
 
Végigjátszás (párbeszédekkel)

Intr o: 2 hét telt el a Warrior Within befejezése óta. Hercegünk, már nagyon
várja a hazatérést. Épp ezért áll a hajó hátulján, és nézi, hogy milyen sebességgel
haladnak haza Kaileenaval,
aki már rögtön az Intro elején mondja a bevezető
szöveget: Követünk el hibákat; egyik kicsi, egyik nagy. De az ő hibája; ártatlanságot
viselve; tele büszkeséggel; volt a legnagyobb, és a legszörnyűbb mind közül…
Hősünk leszedi magáról az Amulettet, és megnézi. Most jelenetet kapunk a
múltból: Minden ami tied, az jogosan az enyém! – szólt egy titokzatos hang.
Nem tudod megváltoztatni a sorsod! – mondta az Öreg.
Páran azt hitték, hogy a Herceg elment az Idő Szigetére hogy elkerülje a halált,
de egyedül tért haza; az Amulett elpusztult; a Dahaka kibékült; a Császárnő
meghalt; a Herceg végre szabad lett; de ez nem így történt! Az igazság az, hogy
úgy döntött, hogy megment a sorsomtól; így szabaddá tett, és halálra ítélt
mindenkit… Hősünk már azt hiszi, hogy vége az egésznek, és leejti (akarom mondani, hogy
bedobja, de úgy néz ki, mintha leejtené)… Kaileena kisétál Hercegünkhöz:
Herceg, minden lehetséges jövőből ebben van a legtöbb ígéret; hogy valami
megváltozott… Ne aggódj Kaileena. Senki sem fog bántani téged Babilonban. Megígérem.
Nézd, már majdnem otthon vagyunk! Akkor pedig; meglátjuk, hogy tüzes katapult golyókkal lövik Babilont.
Hercegünk, mint aki nincs észnél, kiáltja is (jó halkan): Ne! Aztán azon vesszük észre magunkat, hogy tüzes nyilak találják el a hajót. Aztán, ránk lőnek katapulttal is, és kettészakad a hajó. Kaileena elájul és egy
hajóroncson partot ér. Közben Hercegünknek beakad a lába a víz alatt, de
sikerül neki kiszedni. Felúszik, belekapaszkodik az egyik hajóroncsba:
Kaileena? Kaileena!
Aztán ő is elájul, és a víz kisodorja őt is a partra. Közben meg természetesen
fokozatosan lövik Babilont…
1. Fejezet:
Újr a Otthon:
Tipp #1: Ha be vannak kapcsolva a Tutorialok a menüben, akkor olvassuk el
őket, mert jó információkat tartalmaznak (általában)… Végigjátszás: Éppen sodródunk a part felé, és Kaileena megszólal
(narrátorként):
Ahogy a hajója süllyed a kikötőben, a Herceg egy kicsit másabb városban
találta magát, mint amit maga mögött hagyott. A mostani háború megtizedelte a
lakosságot… Hősünk felkel, és elindul, de Kaileena folytatja:
… lekaszabolt barátok köszöntötték mindenfele. Az emberek; árusok;
koldusok; halászok sehol sem voltak. Mások vették át a helyüket.
Azok a mások a biztonság kedvéért megrúgják Kaileenat,
aztán elviszik, és a Herceg mérgesen rájuk kiált:
Engedjétek el! Most megkapjuk az irányítást, és guruljunk át az ajtó alatt:
A Hercegnek sikerült átmennie a lerombolt kerületen, miközben a látomások a
múltból üldözik. A Darkside kocsma, ahol sok estét töltött, most földig van
rombolva. Babilon büszke hajóhada, amik mindig üdvözölték; most az Eufrátesz
mélyén fekszenek darabokban. Fussunk balra, és végig, majd fel a falon bal oldalt, végig a fal mentén, majd
fussunk a falon, fel a falon, másszunk balra, ugrás le, le a létrán, fussunk be
jobbra:
Mindenhol a harc jelei vannak. De mi van Babilon őreivel? Hova tűntek?
Másszunk fel az oszlopon, ugorjunk a másikra, majd vissza, és ugorjunk rá az
emeletre. Aztán egy kicsit feljebb, majd ugorjunk megint az oszlopra, majd a
mélyedésbe kapaszkodjunk meg a falon, és másszunk tovább. Ugorjunk le, majd
fussunk a falon, másszunk fel, és mentsünk. Menjünk tovább. Fel a létrán, majd
menjünk addig, amíg nem találunk egy tőrt:
Miért van az, hogy akármilyen baleset történik, mindig egy megfelelő penge
nélkül találom magam? De ez még mindig jobb, mint a semmi…
Majd odalopakodunk az őr mögé. Itt egy kis Speed Kill tutorial következik.
Speed Kill Tutor ial (FONTOS!): (Lopózzunk az ellenség mögé/fölé,
természetesen ne vegyen észre) Amikor elkezd világítani a kép széle, nyomjuk
meg az E betűt, így elkezdődik a Speed Kill. Amikor a tőr villan (ne hogy azt
mondjátok, hogy nem villan, mert majdnem megvakulok tőle), akkor nyomjuk
meg a Bal Egér Gombot! DE CSAK AKKOR! Semmit se nyomjatok meg a
villanás előtt/után! Ugrás az oszlopra, csússzunk le rajta, majd fussunk a falon (az őrnél) a
repedésig, majd azon másszunk végig… Végül le a létrán. Később, ha jó fele
megyünk, akkor mindenképpen le kell ütni az őrt (Free Form Fighting
Systemmel). Aztán fussunk a bal oldali falon, aztán falonfutás közben ugorjunk
jobbra, ott fel, majd egy létrán másszunk fel, és ki az ablakon… A Herceg
meglátja, ahogy vonszolják Kaileenat:
Kaileena! Ne… Nincs már út a városba. Úgy látszik, hogy meg kell másznom
az ostromtornyot, és felülről kell belépnem… Másszunk le, majd küzdjünk meg a 3 ellenséggel (vagy fussunk el mellettük),
menjünk be, ahol kijöttek, és fel a létrán:
Meg tudom érezni, ahogy mások átkeltek ezen a helyen, hogy bántsák a
családomat… Másszunk ki a toronyból (most már nem lehet probléma):
4 hétig voltam tengeren. Mindennap a hazatértemről álmodtam. De soha,
semelyik látomásomban sem gondoltam, hogy ilyen meleg fogadtatásom lesz…
Háború… Ez az egyetlen válasz. De kivel, és miért? Ugorjunk ki, bal oldalt másszunk fel, majd le. Aztán le a legközelebbi létrán,
végig a folyosón, majd fel a létrán. Mentési pont következik:
Tudnotok kell, hogy nem a szerelem hozta erre. Hanem a kötelessége. Én
voltam a felelőssége. Ígéretet tett. Egy ígéretet, ami most megtört, és
teljesítetlen. Mint minden tévedést, amit tett, a Herceg helyre akarta hozni. Jelen
volt a királyi és az önző éne. Azért motiválódott, hogy gyengítse a saját
fájdalmát… Baloldalon falonfutás, ugrás a falról, aztán mászás, meg ilyenek. Egészen addig,
amíg el nem érünk egy részig, ami alatt be lehet gurulni (ablaknak nézem):
Ismerem ezt a helyet! Igazából mindig is ismertem… Lépést kell tartanom
Kaileenaval, hogy rájöjjek, hogy ki a felelős ezért! Menjünk le (óvatosan), majd másszunk fel. Tovább, majd ugorjunk a 2 fal közé
és csússzunk le. Később majd 2 fal között kell felmászni, majd le. Innentől már
nem lesz gond, menjünk egy létráig, majd egy ajtóig, ami alatt át lehet gurulni.
Fel arra a kis házra, falonfutás, és ugrás az ellenségekhez. Tovább, és a végén
ugráljunk fel a falak között, majd menjünk addig, amíg Hercegünk meg nem szólal:
Hol van kedves Asha, aki mindig a boltja előtt állt, és aki ételt és virágokat
árult? A gyerekei mindig bajt csináltak. Mint minden gyerek. De most eltűntek.
Mindegyik eltűnt… Menjünk egyenesen a következő mentési pontig, ami már a palotában van. Nem
fogunk eltévedni, mert minden mozdulatot ismerünk 2 kivételével…
2. Fejezet:
A Palota:
Otthon… De semmi sem olyan, mint amilyennek emlékeztem. Tárgyak, amik
valaha szépek és kellemesek voltak; most pedig bizonytalansággal és rettegéssel
telítenek el… Mi történt itt? Menjünk egész végig egyenesen. Egészen addig, amíg nem találunk valami fura
dolgot a falon. Azt hívják Daggerholdnak (szép fordítással Tőrtartó). Fussunk fel hozzá a falon, és amikor odaérünk, nyomjuk meg a Bal egér gombot, hogy belehelyezzük a tőrünket. Majd ugrás felfele, és Bal egér gomb. Majd ugrás
hátra. Itt a falon megint találunk egy furcsa dolgot. Amikor hozzáérünk, meg kell nyomnunk a Spacet,
hogy átlósan elugorjunk, vagy Et, hogy átlósan Speed Killezzünk... Innen már nem tévedünk el. Aki ismeri a mozdulatokat, és jól
kifigyeli a tájakat, az nem téved el. Menjünk tovább, amíg a Herceg megszólal:
Ilyenkor már aludnék; kipihenném magam, vagy ülnék az apámmal. De ezek
helyett arra kényszerítenek, hogy fussak, és elbújjak. Lopakodok, mint egy
közönséges rabló! Rám vadásznak a saját városomban! Másszunk fel. Egészen addig mehetünk (szerintem nem tévedünk el), amíg észre
nem vesszük, hogy ott vonszolják Kaileenat, de az ajtó épp előttünk záródik be!
De ez nem baj, mert van titkos út… Az ajtótól jobbra. Nyomjuk meg a gombot a
falon, és menjünk be a kinyílt bejáraton, és mentsünk. Kerüljük ki a csapdákat
(nem nehéz), aztán mentsünk, majd Kaileena megint meséli a történetet:
Figyeljetek, hogy a Herceg mit hallott, amikor már közel volt ahhoz a helyhez,
ahol foglyul tartottak. Sok évvel ezelőtt, India Maharadzsájával elkalandoztunk egy titokzatos
szigetre, hogy megszerezzük a titkait. Amit megtaláltunk, az egy összeomlott
hely volt. Az őrei homokká váltak. nyomot ilyen enigmatikus lényről! A furcsa történetek a falakon egy
Császárnőről beszéltek… Egy Idő Császárnőjéről. De nem találtunk semmi
Visszamentünk Indiába egy Tőrrel, egy Bottal, egy Üres Homokórával, és könyvekkel! Mennyi titok volt bennük! Már
akkor is egy öregember voltam. A könyvek megmutatták, hogy az örök életet el
tudom érni! De szükségem van hozzá, a Császárnőnek a lényegére: Az Idő
Homokjára! De eltűntél! Mindenki eltűnt! De akkor másokra fordítottam a
figyelmemet, és magam mögött hagytam azt az álmot. 4 héttel ezelőtt, a Tőr
megmozdult, megmutatta az utat, suttogott álmomban, és elhozott Babilonba…
A Maharadzsa nem akarta megosztani a látomásomat, ezért megöltem, és
átvettem a királyságát! Az ő seregét, az én seregemért! SEMMI SEM FOG
KÖZÉM, ÉS AZ AKARATOM KÖZÉ ÁLLNI!!! De ezt a hosszú szöveget nem kell megvárni. A mentési ponttól jobbra, fussunk
fel a falon, és használjuk a Daggerholdot. Most körbe kell menünk a szobában.
Majd a végén meglátjuk a trónunkat, és menjünk be az ajtón: A Herceg meggondolatlanul előkapta a fegyverét, és berohant, hogy
megmentsen. Az egész olyan volt, mintha nem tanult volna semmit sem a
múltbeli kalandjaiból. Talán elfelejtette. Vaksággal, halállal, félelemmel, és
dühvel…
Átvezető Animáció #1:
Kaileenat éppen látjuk, hogy felkötözték:
Így történt… Így haltam meg.
Hercegünk éppen rohan, mint egy őrült:
Ne! Ugrik egyet, de valaki éppen rádobja a kezére a láncot (Daggertail), majd szépet
pörög a levegőben, és nekicsapódik az oszlopnak:
Oh, vajon mi van itt? – mondja, aki ránk dobta a láncot.
A titokzatos alak megfordul, aki éppen Kaileena előtt áll:
A Vezír? – mondja a Herceg.
Áh, te lennél Perzsia Hercege? Gyere végre haza! De attól tartok, hogy túl
későn… Visszafordul Kaileena fele, és előveszi az Idő Tőrét:
Azt hiszem, hogy ez a tiéd!
Aztán teljes erővel Kaileenaba
böki a Tőrt:
Ne! Szegény Kaileena, már éppen kezd homokosodni… Felemelkedik, és homokká
robban. A homok eléri a bal kezét, és kettészakítja a láncot (de az egyik része
bele van állva a kezébe). A Vezír feltartja a Tőrt:
Hatalmat ígértél! Teljesítsd! HALHATATLAN LESZEK!!!
Most pedig magába szúrja a Tőrt, és átváltozik. De olyan béna, hogy átváltozás
közben eldobja a Tőrt. Hősünk felpattan, fut a fegyver fele, de a padló beszakad.
Esés közben elkapja, és belevágja a falba, ami lelassítja az esését…
3. Fejezet:
Futás! Apám. Bocsásd meg, amit tettem. Akárhol is vagy…
Megkapjuk az idővisszapörgetést. Ez a rész nem nagy szám, csak őrülten futni kell:
Omlik a palota! Fussatok az életetekért! – kiabálja egy ellenséges harcos.
Van egy szoba, aminek a közepe beomlik. Ott a lényeg, hogy az oszlopokon fel
kell mászni. A kezeimmel még egyszer elindítottam a szenvedés kerekét! Mivel elhoztam
Kaileenat az Idő Szigetéről… Nem lesz Idő Homokja. Sosem megyek el
Azadba. Sosem ölöm meg a Vezírt. Most pedig itt van. Ugyanaz az őrült akarat
vezérli… Megígértem Kaileenanak, hogy nem éri bántalom…
Menjünk a következő mentési pontig, majd tovább:
Mélyebbre benyomnak a palotába... Egyre jobban távolodok az ellenségemtől.
Majd le a lépcsőn, a Hercegnek el kezd fájni a keze:
A kezem! Mit csinált velem a Vezír? Nincs… áááááááá
Most beleesik a csatornákba:
A kör teljes lett. – mondja Kaileena – A Herceg újjáélesztette a legnagyobb
ellenségét. Rosszabb! Véletlenül elhozott az ember kezei közé. Ezzel elengedett
egy rémálmot Babilon felett. Mintha ez még nem lenne elég, a Herceg már
majdnem teljesen átváltozott magától a Homoktól! A halált elkerülte, de
természetesen nem egészen… ~ Ébredj, Herceg! Ébredj! ÉBREDJ!
Hősünk felkel a vízből. Ha kell, akkor mentsünk:
~ Az út mögötted eltűnt. Egy másik utat kell találni, hogy kijussunk ezekből, a
csatornákból! Kezdj indulni. Mi? Ki az?
Közben menjünk tovább:
~ Óvatosan! Csúszósak! Gondold meg, hogy hova lépsz!
Menjünk 2 fal közé, és csússzunk le:
~ Jó, jó… Menj le. Itt már lesznek ellenségek is. Vigyük őket a fénybe, mert akkor egyszerűbb lesz
őket leverni:
~ Oh, úgy néz ki, hogy nem szeretik a fényt. Innentől már nem lesz gond. Menjünk addig, amíg legközelebb át nem
változunk:
Mivé váltam? Homokszörnyé?
~ Hívd, aminek akarod, Herceg. Most megkaptad a képességet, hogy elpusztítsd
az ellenségeid! Most használd is! Miféle
előny ez? Még ha harcolok is ellenük, egyre gyengébb leszek!
~ Akkor öld meg őket! Engedd, hogy az életük feltöltsék a tiedet!
Itt lehet gyakorolni a gyilkoló képességeinket. Ha elég volt, akkor lánccal
húzzuk ki azt a kőtömböt a falból, és az ajtó kinyílik:
Remélem, hogy ez nem végleges.
~ De az… ha szeretnéd. Nem szeretném.
~ De majd akarni fogod!
Menjünk tovább. Lesz egy szakadék. Amikor ugrunk, akkor nyomjuk meg az E
gombot, és akkor át Indiana Joneskodunk
a szakadék felett. Majd tovább:
Miért történt ez velem?
~ Megfertőzött az Idő Homokja… De biztos vagyok benne, hogy észrevetted.
Talán a Tőr. Talán túl sok időt töltöttél a homokkal… vagy a Császárnővel.
Egyébként ellenállsz. Nagyrészt…
Nagyrészt? ~ Gondolj bele. Éppen átváltoztál valami mássá. Így már másképpen tudod látni
a világot. Ajándékot kaptál: Erősebb lettél. Gyorsabb lettél.
És rondább… ~ Nem nem… De ki vagy te?
~ Még mindig nem jöttél rá? Én vagyok a meg nem érintett lehetőséged! A meg
nem értett álmod! Részed vagyok! Te bennem vagy?!
Ez után a szép beszélgetés után, amit saját magunkkal végeztünk, menjünk
tovább, bele a vízbe, hogy visszaváltozzunk:
Eltűnt. Úgy tűnik, hogy a víz eltűnteti ezt a fertőzést. Miért titkoltad ezt el
előlem? ~ Mit? Hogy elrontsam az élvezetet?
Másszunk fel, és egy folyosóra érünk, ami tele van fénnyel.
Titkos Életer ősítő #1: Amikor kiérünk a folyosóról (az ajtó mögött), Balra
forduljunk, és NE jobbra. A függöny mögött lesz!
Miután megvan, menjünk a másik irányba. Másszunk fel, és menjünk tovább:
Amikor a Herceget megfertőzte az Idő Homokja, valami felébredt vele. Valami
furcsa és ravasz… Valami sötét. A 7 éves futás keménnyé tette a Herceget. Ez a
teher fenntartotta a másik oldalát; erőt adott neki. A Hercegnek azt kellett tennie,
amit mondtak. Ez volt a fény a sötétségben; ez adott menedéket egy embernek,
aki mindent elvesztett. De ez a lény mit akar tőle? Miért segített neki? Majd az
Idő megmondja… Másszunk tovább.
4. Fejezet:
Vissza Babilonba! Amikor felérünk az őrtoronyra, a Herceg lenéz:
Babilon. Olyan messze van. Amikor gyerek voltam, apám mesélt történetet a…
~ Figyelj! Valami történik ott lent!
Az egyik őr beleböki a kardját a Homok Kapuba,
és megjelenik a Vezír:
Ez a Vezír! Teljesen átalakult!
~ Érdekes… Úgy látszik, hogy arra használja a homokot, hogy átteleportálja
magát a városon. Ebben a pillanatban a dolgok nem állnak jól a számodra.
Ezután a Vezír elteleportálódik:
Nem engedem, hogy a Vezír elfoglalja Babilont: A városomat, a trónomat!
Mentsünk:
Úgy használja azt a fénysugarat, mint egy kaput. Kövessük.
Menjünk le, és zárjuk be a homok kaput (kapunk egy új Homoktartályt):
Mi történik? ~ Ez teljesen terv szerint ment… vagy nem? Most már tudhatnád, hogyha
homok portálokba mész be, abból mindig baj lesz…
Csak keresnem kell egy tradicionálisabb szállítóeszközt!
~ Remélhetőleg nagyobb sikerrel…
Menjünk le. Ér dekesség: Itt találhatunk egy Derékszögű Vonalzót (fegyvert), de még nem
tudjuk mire jó…
Menjünk tovább, és nyissuk ki az ajtót (csak az egyik részét lehet), majd
átváltozunk Dark Princeé,
aztán menjünk le, és nyissuk ki az ajtó másik részét,
majd menjünk át rajta, bele a vízbe, hogy visszaváltozzunk. Hercegünk elindul
egy fogat felé: Az a fogat biztos hazavisz minket… ~ Biztos, hogy tudod ezt irányítani?
Amint elindulunk, éppen azt látjuk, hogy 2 őr visz előttünk valakit egy
ketrecben:
Reménykedjünk… Ha összeütközöm velük mindkettőnknek vége!
A Herceg! Állítsátok meg! – kiáltják az őrök.
Még egyszer… A Herceg elindult haza. Az elméjében csak a Vezír járt…
Az egyik őrt sikerül eltaposnunk! A másik viszont utánunk jön… A ketrec
leesik, és kiszabadul a fogoly... Most akkor elérkeztünk az első fogathajtós
részhez! Nem lesz nehéz. Küzdjük végig magunkat, a Dark Prince segít, hogy
balra, vagy jobbra menjünk. A végén pedig éppen eltalálnak minket katapult
golyóval, de épp rárepülünk a lóra, és épp beérünk, mielőtt becsukódik az ajtó!
5. Fejezet:
Az Alsó Vár os
Babilon
legjobban fénylő, és emberekkel teli utcái most üresen álltak. A lakói
vagy halottak, vagy elmenekültek. Akik maradtak, azok sokat szenvedtek:
Elfogták őket, megkínozták őket, vagy átváltoztatták őket… De a Herceg nem
vette észre ezt. Nagyon fókuszált a Vezíren!
Balra forduljunk, és másszunk fel:
~ Lenyűgöztél…
Oh,
nagyon sokat jelent nekem az, hogy lenyűgöztelek…
~ Így köszönöd meg annak az embernek, aki megmentette az életedet?
Először
is: Nem te mentetted meg az életemet: Én voltam. Másodszor pedig:
Nem vagy ember, csak egy testnélküli hang! Egy szellem! Harmadszor: Sosem
kértem a segítségedet! Biztos vagyok benne, hogy nem is kell!
~ Amíg én megdicsérlek, addig bölcsen tennéd, hogy megtisztelj!
Te
pedig bölcsen tennéd, ha befognád! Így csak eltereled a figyelmemet! Már
nem vagyunk egyedül…
Mentsünk:
Vigyétek
a többihez! – kiabálja az őr.
Miért
teszitek ezt? Nem csináltam semmi rosszat!
Tartsd
meg másnak a sírásodat!
Tennem
kéne valamit! – mondja a Herceg.
~ Menj előre, és halj meg. Nagyon alkalmas leszel a számukra…
Menjünk tovább. Nem lehet gond, aztán hallani fogunk egy gyereket, aki kiabál:
Apám!
Apám!
Vigyétek
a többihez az Arénába!
Ne!
Ne vigyetek oda! Akárhova, csak oda ne!
Valami
történik ott lent. – mondja a Herceg
~ Akármi is az, addig nem fog befejeződni, amíg meg nem ölted a Vezírt!
Akkor
siessünk!
Menjünk le, öljük meg az őröket, és zárjuk be a homok kaput. Kapunk 100 Sand
Creditet.
Aztán menjünk addig, amíg át nem változunk Dark Princeé.
Aztán
tovább:
~ Felfele, felfele, Herceg! Siess vissza a palotádba, és szerezd vissza a trónod!
Mire
gondolsz? Növesszek szárnyat, és repüljek?
~ Persze, álmodozni szabad…
Változzunk vissza, és mentsünk:
Babilon
védelmezői még élnek! Még nincs teljesen elfoglalva a város! Talán
apám is közöttük van!
Éppen ugrálunk átlósan a házak falai között, majd elkapunk egy kerítést. Felénk
rohan egy őr, de valaki lelövi nyillal:
Mi
ez? – A Herceg felveszi a nyilat – Valaki segít nekünk… Ki van ott?
Mutasd magad, és akkor talán megköszönöm! Nagyot segítettél! Nagyon
furcsa… Csodálkozom. Nem, ostobaság ilyen dolgokra gondolni…
A ház tetején, ahol 2 nyilas van, másszunk feljebb:
Nincs
több háztető…
~ Igaz. Irritáló kerülő! Menjünk le az utcai szintre, majd találjunk egy utat vissza
a tetőkre!
Te
egy igazán kitartó belső hang vagy, nem?
~ Hát, valakinek kell hoznia a döntéseket…
Menjünk egyenesen… Eltévedni nem lehet. El fogunk érni egy helyre, ahol a
tőrrel 2 ajtót tudunk kinyitni. Egyik egy közeli, másik egy távoli.
Titkos Életer ősítő #2: Egyszerűen válasszuk a távoli ajtót.
Amikor végeztünk, menjünk be a közelebbi ajtón, és mentsünk.
Nem
tetszik, ahogy ez kinéz…
Menjünk ki a folyosóról, és a Klompa előtt találjuk magunkat!
(Azért nekem változatlanul az a véleményem, hogy: Nagyobb főellenségre nem
futotta? Jó, ez is nagy, de azért szerintem egy nagyobb jobb lett volna. Na,
mindegy. Essünk neki.)
1. Főellenség:
KLOMPA
Ez
a dolog egyszer ember volt… Ott volt Kaileena halálánál!
Fussunk a képernyő teteje felé, és ott másszunk fel. 1szer
meg kell várni, hogy
kiüsse előttünk a falat. Menjünk ki a lécre, és nyomjunk Et
(3szoros
Speed Kill
következik):
~ Menj a szemeire! Ha nem lát, akkor nem tud megölni!
OK. Már csak 1 szem maradt. Most menjünk a képernyő aljára. Másszunk fel.
Szintén meg kell várni, amíg előttünk kiüti a falat. Fel a lécre, és E gomb!
Megint 3szoros
Speed Killt
kapunk. Szúrjuk ki a másik szemét is:
~ Jóóó… Elraboltad a látását! Most térdeltesd le!
Most azért vigyázzunk. Klompa bá beberzerkel. 1szer
eltalál és Game Over.
Menjünk mögé, és ütögessük a lábait. Addig üssük, amíg 1 lábra nem áll, aztán a
másik lábát üssük. Térdre esik. Automatikusan rámászunk. Most megint lesz
egy 3szoros
Speed Kill. A végén kettévágjuk a hátát… Győzelem.
Átvezető Animáció #2:
A foglyok kiszabadulnak:
Szabadok
vagyunk!
Hercegünknek elkezd világítani a keze:
Maradjatok
távol tőlem!
Majd beleugrik az Aréna alatti alagutakba.
6. Fejezet:
Az Ár éna Alatt
Itt Dark Princeel
leszünk. Olyan Dahaka futás szerűen kell majd itt futni, mert
hosszú a hely:
A
Herceg elfutott az arénából. Zavarba ejtette az akaratlan figyelem. Nem
akarta, hogy észrevegyék, ahogy Homokszörnyé változik. Valami beszélt hozzá.
A kiszabadult emberek azt hitték, hogy azért jött, hogy megmentse őket. Az
emberek; az emberei éltek, ahelyett, hogy meghaltak volna. Ez csak egy véletlen
volt. Az elméje csak a Vezíren járt, hogy hogyan jusson oda, és hogyan
bosszulja meg. Talán most a Hercegnek eszébe jut, hogy valami másért harcol,
nem pedig az elveszett becsületéért. Még túl korai elmondani…
Menjünk tovább, változzunk vissza, és menjünk ki. Valaki lelövi az ellenséget.
De meglátjuk:
~ Na… Nézzél oda!
FAAAAAAARAAAAAAAAH!!!!!!!
Honnan
tudod a nevemet?
Igen,
én…
~ Kíváncsian várom a válaszod…

hallottam történeteket! Csodás történeteket, egy gyönyörű és bátor indiai
Hercegnőről, aki elment Babilonba, hogy legyőzzön egy gonosz Vezírt, aki sok
szörnyűséget okozott neki…
Ezután megjelenik mögöttünk egy újabb ellenség…
~ Látod? Most meg fog ölni minket…
De Farah lelövi:
Hogyan
élted túl eddig? Sok sikert, idegen…
Aztán elmegy.
7. Fejezet:
Megint a Tetőkön
Menjünk mi is előre:
Idegennek
hívott… Nem emlékszik semmire a múltunkból…
~ Mert sosem történt meg! Tudod, nincs Idő Homokja, nincs Azad. Megkapod a
Vezírt, de elveszted a csajt. Nem érdekes. Sokkal jobb, hogy nincs itt. Tudod,
pár nyíl a hátadba és előjönnek az emlékek.
Utol
kell érnünk!
~ Azt hiszem, hogy mi ketten NAGYON más dolgokat akarunk tőle…
Másszunk le, és zárjuk be a Homok Kaput.
Megkapjuk az Idő Lassítást…
Nyissuk ki az ajtót, kapcsoljuk be az idő lassítást, és menjünk át a nyitott ajtón.
Mentsünk, és ugráljunk fel:
~ Még mindig érzel iránta valamit? VALLD BE!
Farah
és én sok dolgon mentünk keresztül. Lehet, hogy ő nem emlékszik, de én
sosem felejtem el!
Üssük le a nyilasokat, és a végén utolérjük Faraht:
Az
Idő Tőre! Honnét szerezted?
~ Már megint kezdődik…
Elvettem.
A Vezírtől!
Az
az áruló! Megölte az embereimet, az apámat. Börtönbe zárt! Most pedig
valami istenné válik.
Túl
sokat tudok róla! De meg akarom büntetni, azért amit tett a
királyságommal!
Te
vagy Sharamann Király fia? Perzsia Hercege?
Te
pedig India Maharadzsájának a lánya vagy. Mindketten egy dolgot
keresünk. Talán együtt is mehetnénk…
Talán.
De csak ha tudod tartani a tempót!
Farah nagyon boldogan elfut…
~ Kezdek elfáradni a kicsi tesztjei miatt…
Ő
így áll hozzá a dolgokhoz. Biztosíthatlak, hogy egy értékes szövetségesünk
lesz…
Balra menjünk, és a Daggerholdokon át fussunk tovább. Az utolsó háztetőn
öljük meg az ellenségeket, majd megjelenik Farah:
Oké,
lenyűgöztél. Jónak találom azt az ötletet, hogy együtt menjünk. Végülis
többségben az erő.
Örülök,
hogy beleegyeztél.
Csak
ne akard, hogy megbánjam… Most akkor találjuk meg a Vezírt!
Az íjával kinyitja az ajtót. Menjünk, amerre lehet:
Mivel
a Dahaka meghalt, a Herceg kezdte visszanyerni a belső békéjét. A
nyomása, és az elszántsága egyre csökkent. Most már úgy néz ki, hogy van
remény. Remény, ami visszaállítja a békét, a megkínzott hősünkbe… De a Vezír
serege vadászta őt, akik minden egyes órával elszántabbak lettek…
Amint kiérünk az épületből, meglátjuk Faraht,
ő pedig észreveszi a Vezírt:
Mi
az ott?
A
Vezír!
Mi
történt vele?
Valami
szörnyű…
~ Valami csoda!
Hercegünk előkapja az Idő Tőrét, és elkezd rohanni:
Várj!
– mondja Farah.
Ne!
Örül,
hogy elment. Nem lenne esélyed ellene.
Oh,
milyen ostobaság tőlem! Igazad van: Meg is adhatjuk magunkat! Vagy
elfordulunk, és magunk mögött hagyjuk ezt a várost! Ismerek egy szeretni való
szigetet csak pár heti utazásra innen… Biztos vagyok benne, hogy amikor
visszatérünk, kicsoportosítanak minket!
Ha
örömed leled abban, hogy kigúnyolsz, akkor minden folytatódik. Annyira
rágondolsz, hogy simán kidobtad a tervet az ablakon! Meghalhattál volna…
Azt
hiszem… De most találnunk kell egy utat a templomban. Itt csak az
időnket vesztegetjük.
Farah megfordul, és rámutat valamire:
Az
néz ki a legjobb utunknak!
Menjünk le, egyenesen, majd jobbra, jobbra, és a Daggerholdon keresztül
menjünk fel. Farah lelövi nekünk a harangot, másszunk fel rajta. Majd nyissuk
ki az ajtókat:
Működött!
Bemegyek!
~ Nem vagyok benne biztos, hogy szeretem, ahogy ez a lány előttünk berohan.
Ne
félj. Most már bebizonyította, hogy értékes a számunkra!
Menjünk le, és a harangról falon futva fussunk az ajtóhoz. Majd tovább:
~ Tudod, gondolkoztam azon, amit Farah mondott. Van benne valami. Hogy
akarod megölni a Vezírt? Most már halhatatlan!
A
Tőr tette olyanná, amilyen most. Ezért vissza is tudja változtatni!
~ Remélem, hogy minél hamarabb megtudjuk az igazságot!
Menjünk ki, ahol találkozunk Hunter Houndokkal
(homokot elszívó kutyák),
győzzük le őket. Álljunk a rúd alatti sziklára, majd fussunk a falon, és falról
ugorjunk a rúdra. Majd a Tőrrel emeljünk fel egy platformot. Azon fel! Majd
elérünk egy Homok Kapuhoz,
és azt zárjuk be! Kapunk 1 új Homok Tartályt.
Majd toljuk a harangot a 2 Daggerhold alá, és ott menjünk fel, majd megjelenik
Farah:
Milyen
egy csodás város…
Apám,
a népünk iránti szeretetéből építette ezeket, a kerteket… Egyszer az
egész királyság ilyen volt…
Próbáld
használni a karokat! Ha át tudok érni a másik oldalra, akkor talán
tudok segíteni!
Fordítsuk el a kart, ami hozzánk közelebb van. Most a félig lerombolt toronyban
menjünk a kert másik részére. Fordítsuk el a kart, ami épp előttünk van, majd a
másikat. Farah átugrik:
Nem
tudnád egy kicsit gyorsabban mozgatni őket?
Szívesen
venném, ha lejönnél és kipróbálnád… 7 év, és nem változott semmi.
7
év? Miről beszélsz?
Ez…
egy… ő… egy szólás!
Te
nagyon furcsa vagy…
~ Nincs is ötlete…
Most pedig fordítsuk el még egyszer ugyanezt a kart (valamiért visszaugrunk az
előzőhöz!), és Farah megint átugrik:
Egyre
jobban haladunk – mondja a Herceg.
Azt
hiszem, hogy látok egy harangot a toronyban! Ha tudsz csinálni nekem egy
utat, akkor elvághatnám a kötelét, amin lóg! Így el tudnád érni azt a kart, ami
kinyitja az ajtót!
Az
én szerencsémmel biztos bekapcsolna egy szörnyű csapdát. Vagy rám
idézne homokszörnyeket! Vagy elhozná a világ végét!
Vajon
megölne, hogy mutasson egy kis optimizmust?
A
tapasztalat megtanított a kívánságos gondolkodásra, ami csalódást okoz!
Most megint húzzuk el a kart, amelyiknél vagyunk. Farah átugrik, és megjelenik
pár Hunter Hound. Nyírjuk ki őket, és menjünk ahhoz a karhoz, amit először
húztunk el:
Látod?
Megcsináltad – mondja Farah.
Nem.
Mi csináltuk meg!
Lelövi a harang kötelét, majd leesik a harang. Nyissuk ki az ajtót:
Várj!
Ott bent vannak emberek, akiket bántanak!
~ Nincs erre idő, Herceg! Később megmentheted az összest, amelyiket akarod!
Menj
Farah. Lássad el a sérülteket! Majd utolérlek, miután elbántam a
Vezírrel!
Farah elmegy, mi nyissuk ki az ajtót (megint), és menjünk be!
8. Fejezet:
A Templom
Így,
a Herceg és Farah útjai elváltak egymástól. Farah életet akart menteni, a
Herceg elvenni! Le akarta győzni a Vezírt, és használni akarta az erős
harcosokat a templomban. Az elméje tele volt nagy veszélyekkel. De valami
újjal is. Egyre jobban bement a templomba. Az esze csak Farahn
járt.
Reménykedett, hogy ő is rá gondol…
Végig a folyosón, majd másszunk fel. Mentsünk, majd menjünk le a lépcsőn, és
meglátjuk a Vezírt, amint éppen harcol egy katonával. Kettévágja, és tovább
megy:
Hogy
elfoglalj egy várost, az egy dolog. De, hogy ennyi erőszakkal és
könyörtelenséggel az már egész más. Visszaadok minden csapást, amit a
királyságom ellen tett!
~ Közel vagyunk, Herceg. Nagyon közel! SZENVEDJEN!!!
Hősünk megint bedühödik, majd átváltozik. Menjünk le. Egyszer csak elkezdjük
hallani a Vezír hangját:
Én
vagyok Zarvan! Az Idő istene, királya, és császára! Gyertek közelebb, és
megmutatom hogy járt ez az áruló…
Mit
csinálsz? Ne! Ne gyere közelebb! Áááááááá
Nem
szabad elmenekülnünk!
Vissza
kell vonulnunk a szentélybe!
Halálra
vagyunk ítélve!
Babilon
végső védelmezői meghaltak… Ezek az emberek nagyszerűen
szolgálták a családomat! Most már a várost teljesen a Vezír irányítja!
Aztán menjünk egyre lejjebb:
Azért
jöttem, hogy hatalmat ajánljak! Te pedig így válaszolsz? – mondta a
Vezír – CSATLAKOZZ AZ EMBEREIDHEZ, MIUTÁN MEGHALTÁL!
Amikor odaérünk, épp visszaváltozunk, ő pedig elmenekül. Szívjuk el a vizet, és
másszunk fel az oszlopokon:
Amikor
utolérem, mindig elmenekül! Miért nem marad, és harcol? Sokkal
egyszerűbb lenne!
~ Nem mindig csak a harcról van szó! Vannak olyanok, amit máshogy vívnak.
Attól félek, hogy alábecsültök az ellenségünket! Máskor ne tegyük meg ezt a
hibát!
Tikos Életer ősítő #3: Amikor ugrálunk fel a rudakon, akkor látunk előttünk egy
zászlót. Az mögött lesz.
Ha megvan, akkor vissza, és tovább:
Babilon
elbukott. Már senki sem volt, aki a Herceg segítségére sietett volna. A
Herceg volt a város egyetlen reménye. Ha ő elbukik, akkor vége lesz a
világnak… A Vezír nem lehet király. Istennek kívánta magát. A kérdés már csak
az, hogy a Herceg elfogadta azt a pozíciót, amiben most van. Ha igen, akkor
vajon hőssé válik?
Ez volt az a pont, hogy megálltam egyhelyben, amíg Kaileena elmondja a
szövegét, erre a Dark Prince ezt mondta:
~ Kezdek ettől rosszul lenni! Induljál már el!
Csússzunk le a zászlókon, és fussunk tovább. Majd másszunk fel egy létrán…
Egyszer csak kiérünk a templomból…
9. Fejezet:
A Piac
Amint kiérünk, meglátjuk Faraht
egy ajtó mögött:
Jól
vagy?
Elmenekült…
Mi történt a katonákkal?
Halottak…
Mindegyik halott! De láttam, ahogy a Vezír elrepült a palota felé!
Vagy akármi is lett belőle.
Akkor
most már tudjuk, hogy hova kell mennünk!
Jó…
De úgy néz ki, hogy… Beragadtam. Nem tudod valahogy kinyitni az
ajtót?
~ Megértem ezeket, a principális dolgokat… De nem mész egy kicsit túl
messzire?
Menjünk le, öljük meg az ellenségeket, majd húzzuk a fadobozt a kapcsolóra.
Majd a következő részen (ahol 3 ellenség van), húzzuk a ládát az ajtók elé (2
van egymás mellett), és másszunk át az ajtókon. Aztán nyissuk ki Farahnak
az
ajtót:
Köszönöm,
Herceg.
Ez
csak természetes. A probléma az, hogy most én estem csapdába.
~ Pont, mint egy nő. Így, hogy megoldottad a problémáját, az csinált neked
egyet!
Akkor
engedd meg, hogy vissza adjam a szívességet!
Majd rálő egy kötélre, és leesik a láda:
Azt
mondtad, hogy…
~ Folytasd csak…
Toljuk rá a ládát a kapcsolóra, mi meg álljunk a másikra. Majd be az ajtón:
Remélem
Farah jól van.
~ Sokat nézel a csajra! Muszáj ezt?
Elég
feldúltan mondtad. Irigy vagy?
~ Csak azon gondolkozok, hogy hogyan jussunk a palotához!
Menjünk tovább. Amikor átmászunk egy Homok Kapu felett, megjelenik Farah:
Na
itt vagy!
Halkabban!
Ellenségek vannak alattunk!
Oké.
Remélem, tudsz valamit csinálni ezekkel, a ládákkal. Nem tudok tovább
menni miattuk…
~ Érted már? Ez az a dolog, ami lelassít minket!
Menjünk le, öljük meg a homok szörnyeket, nyissuk ki az ajtót, majd zárjuk be a
Homok Kaput.
Kapunk 150 Sand Creditset.
Aztán húzzuk ki a ládát, így Farah
át tud ugrani:
Innen
már látom a palotát! Gyere ide!
Toljuk arrébb a ládát a kar alá, majd másszunk rá, fussunk fel a falon, és nyissuk
ki az ajtót. Menjünk át rajta:
Végre
visszatértünk!
Meghallunk egy segélykiáltást…
Hallottad?
– kérdezi Farah.
~ Ha tudod, hogy mi a jó neked, mondj NEMet!
Farah…
Tovább kell mennünk… Biztos vagyok benne, hogy jól lesz…
Őrült
vagy? Az életéért könyörgött! Azt mondta, hogy többen is vannak!
Nem
tehetünk több kerülőket!
~ Jó… Tedd vissza a helyére.
Ezek
a te embereid! Te vagy a herceg! Miért engeded meg, hogy
szenvedjenek?
Az
az ember mindent elvett tőlem! Most megvan rá az esélyem, hogy
visszaszerezzem! Le akarsz lassítani? Elfelejtetted, hogy mit tett veled?
De
én…
Egy
bűnös megterhel téged. Figyeltette veled, ahogy az embereid szenvedtek,
és nem tudtál nekik segíteni! Ne engedd, hogy befolyásolják az érzéseidet…
Nem
az én érzéseimet, a tiedet! Lehet, hogy te nem akarsz jönni, de engem
nem tudsz megállítani!
Farah jól mérgesen elmegy, a Herceg meg utána kiállt:
Megyek
és megölöm a Vezírt! Befejezem ezt! Te meg csak kötözgesd az
embereket!
Hősünk megy fel a lépcsőn:
~ Jó! Ügyes voltál… Mindig is lelassított minket…
Megállunk a lépcső tetején:
~ MIVAN?
Valami
történhet vele… Nem veszthetem el megint…
~ NE, NE, NEEEEEE!!!
Visszafutunk. Mentsünk. Aztán menjünk tovább…
10. Fejezet
Far ah Vár j!
Farah?
Hova mentél?
Végre
a Herceg megértette. Valamit érzett valaki iránt. Lehet, hogy 1 ember
volt, de végre másra is gondolt nem csak magára!
Később meglátjuk Faraht
berohanni egy helyre… Mi pedig átváltozunk Dark
Princeé…
Nem
engedhetem meg, hogy Farah meglásson így!
~ Félsz, hogy előnyben részesíti az új énedet?
Világító
szemek, csalódott arc… Biztos bele fog szeretni elsőre…
Másszunk be az épületbe:
~ Tényleg muszáj ezt?
Muszáj…
~ Biztos?
Biztos…
~ Jó! Hát, akkor vesztegesd az értékes idődet, hogy megmentsd a hercegnőt! El
tudom képzelni, hogy most a Vezír mit csinálhat: Növesztheti a seregét,
embereket kínoz… Vagy most tervezi, hogy melyik királyságot hódítsa meg!
Neki most meghalni kéne!
Nem
felejtettem el a küldetésemet!
~ Becsaphattál volna…
Menjünk tovább. Zászlón csússzunk le, oszlopon meg másszunk fel:
~ Többet vártam tőled! Az idő szigeten nagyon koncentráltál…
Nagyon
önző voltam…
~ Szamárság! Csak próbáltad megvédeni, ami a tied! Mi abban a rossz?
Nézzél
körül! Az egész pusztítást én műveltem!
Jussunk el a következő vízig, és változzunk vissza:
~ Amíg átmész ezen az épületen, leomlik az egész városod! Ezt nem nevezném
hősiesnek…
Farah
miatt vagyok itt!
~ Nem miatta! Magad miatt! Bűnösnek tekintett, és be akarod bizonyítani, hogy
nincs igaza! Amiért itt vagy, az nehezen önző!
Nem
ismered a mozdulataimat, nem ismersz engem!
~ Én TE vagyok! Minél előbb megérted, annál jobb lesz!
Menjünk át a szobán, ami tele van csapdákkal. Majd másszunk fel:
Farah!
Mit
akarsz?
Gondolkoztam,
azon, amit mondtál… Igazad van. Én…
Aztán éppen meg akarnak ölni minket, egy eldobott késsel. Észrevesszük őt:
Nem
látod, hogy egy beszélgetés közepén vagyunk? – mondja Farah – Ha meg
akarsz halni, akkor várd meg a te idődet!
Majd a titokzatos nő elfut:
Megöltem
az őrök nagy részét. Biztonságos lesz az út. Menj, és szabadítsd ki a
nőket! Én addig elbánok ezzel.
Fussunk fel, és mentsünk:
~ Csodás munka! Azért jöttél, hogy megmentsed Faraht,
aztán elküldöd. Majd
elrohansz ez után. – majd női hangon elkezdi mondani – Én hőőőősöm!
Gondolom,
most már tudod, hogy nem biztonságos ez a hely! Ha nem ölöm
meg ezt a Homokszörnyet, akkor bánthatja Faraht!
2. Főellenség:
MAHASTI
Ez a csata nagyon egyszerű lesz. Csak rá kell érezni. Úgy fog harcolni, mint
Shahdee a WWben.
Lesz kétszer olyan, hogy gyorsan nyomogatni kell a bal
egér gombot, hogy meg tudjuk sebezni (mint amikor a kardok összeakadnak a
WWben).
A másodikra ellök minket magától, DE megérkezik a felmentő sereg!
Azaz, átváltozunk Dark Princeé:
Ne,
ne! Ne most!
Na, akkor mondom a tervet:
Ez a tervrajz. A piros pont azt jelenti, hogy ott vannak ellenségek. Belőlük
nyerhetünk homokot, ami kelleni fog. A piros nyíl azt jelenti, hogy ott ugrál
majd a Mahasti. A fekete nyíl meg mi vagyunk! Nekünk arra kell menni. Ez
mind szép is jó, de amikor odaérünk hozzá, elugrik! Az ellenségekből nyert
homokkal lassítsuk le az időt, és úgy ütögessük. Csináljuk addig, amíg nem
kapunk egy animációt, hogy éppen összeakadt az Idő Tőre a Mahasti késeivel:
Csak
vesztegeted az idődet! A Vezír már elkezdte átváltoztatni a nőket!
Majd természetesen felülkerekedünk rajta, és lelökjük:
Ha
lenne homokom akárhányszor, ezt mondják… Ja, van.
Aztán megjön Farah is:
A
nők jól vannak, és elmentek egy biztonságos helyre. Igazad volt, hogy
vissza… Herceg, te egy vagy közülük?
Nem,
Farah! Ez nem az, aminek látszik!
Te
egy Homokszörny vagy! Hazudtál nekem! Egész végig!
Nem.
Megfertőzött a homok, ez igaz. De az elmém, és a szívem ugyanaz!
Kérlek, higgy nekem!
Maradj
távol tőlem!
Ellövi a nyilat, de szerencsére nem felénk. Elfut, mi pedig menjünk utána.
11. Fejezet:
A Pláza
Menjünk be a nyitott ajtón, és csússzunk le a zászlón:
~ Te hazudtál?
Nem,
csak…
~ Igeeeen?

nem értené meg… Gondolkozok.
Szegény
Herceg… A titkos énje kitudódott… Farah nagyon megijedt, attól
amit látott. Talán igazat kellett volna mondania a kezdettől… Túl későn vette
észre a hibáját…
Majd miután kiértünk, másszunk fel a tetőkre. Majd az ablakon keresztül
menjünk be az egyik házba, majd tovább:
Farah,
várj!
Változzunk vissza, és mentsünk:
A
Herceg megtisztította magát a vízben. Visszatért a testébe, de ezt nem
mondhatom az elméjére…
Megint mi vagyunk a fekete nyilak. Ahonnét elindulnak (a nyilak), fussunk a
falon, majd húzzuk el a kard (piros pont), a kék nyíllal bejelölt fa valamit
húzzuk kb. oda, ahova a narancssárga nyilak mutatnak! Majd ugorjunk róla a
karhoz, húzzuk megint el, és ugorjunk át a zöld négyzetbe, és másszunk fel!
Aztán menjünk egészen addig, amíg meg nem látjuk Faraht:
Most
már látod? A változás csak fizikai volt! Semmi több!
Miért
higgyek neked? Akármit is csináltál, az ehhez képest semmi sem volt!
Láttam, ahogy éhezel a csatára! Szeretsz halált alkotni! Éhezel a bosszúra!
Hallottad a nőket, de te nem tettél semmit!
De
visszajöttem! Visszajöttem… érted.
Te
egy herceg vagy, de csak címben! Menj, és szerezd vissza a trónodat. De
tudd, hogy egyedül fogod csinálni…
~ Egész jó vagy a nőkkel: Amelyik nem hal meg, az nem mehet messze tőled!
Másszunk le, majd tovább, amíg meg nem látunk egy Homok Kaput:
Fiatal
koromban, elég gyakran eltűntem a felsővárosban. Órákig futottam…
Mindig titokzatos szörnyeket képzeltem, hogy a tetők a kapuk másik
világokba… De most minden megváltozott… Minden sötét lett. Az élet hangját
lecserélte a nehéz vas…
Menjünk le, és zárjuk be a Homok Kaput.
Megkapjuk a Winds of Sand erőt.
Menjünk tovább:
~ A palota közel van. Mehetnénk végre az utunkon?
A
Herceg végre elfogadta, hogy Farah elveszett… hogy miatta történt. Nem
kellett volna eltitkolnia előre az igazságot, mutathatott volna több együttérzést.
Akkor talán máshogy történtek volna a dolgok… De most már túl késő volt.
Farah szavai megmaradtak a Hercegben… Változást eredményeztek benne…
12. Fejezet:
A Pláza Után
~ Egy kicsit csöndben vagy… Min jár az eszed?
Talán
igaza van…
~ Hol az a Herceg, akit ismertem? Te egy kemény harcos vagy! Fejezd be ezt az
érzelgőséget! Ez nem te vagy!
Ha
tudnám, akkor befejezném…
~ Meg kell próbálnod! De a hazugságok, amik előtted vannak a legnagyobb
tesztek a számodra!
Fordítsuk el egy karral a rudakat a nagy ajtó felett! Majd menjünk tovább:
Mond
hát! Mit képzelsz te harcosnak?
~ Hogy valaki éhezzen a harcra! Hogy kapcsolatba tudjon lépni a karddal!
Ellenkezel?
Ha
előbb kérdeztem volna, akkor ezt mondanám… De most már nem vagyok
benne biztos…
~ Akkor gondolkozz rajta.
Zárjuk be a következő Homok Kaput.
Kapunk egy új Homoktartályt! Aztán
futás tovább:
Azt
hiszem, hogy egy igazi harcos másért harcol és nem magáért!
~ Mi van azzal az emberrel, aki magáért harcol? Mi van azzal, aki azért harcol,
hogy több pénze legyen! Néha ez az egyetlen út, hogy valaki nagy legyen…
Amit
te leírsz, az nem egy ember! Hanem egy szörny!
~ Értem…
Majd
folytatjuk később ezt a megbeszélést!
Menjünk le, és álljunk az udvar közepére (Kör Közepén Állok J). Aztán kitöri a
falat a következő főellenség…
3. Főellenség:
STONE GUARDIAN
Szerintem a legkönnyebb főellenség a játékban. Ütögessük a lábát (hátulról),
amíg le nem térdel, mint a Bruteok
a WWben.
Majd másszunk föl rá, Speed
Killezzünk,
így belebökjük az Idő Tőrét a nyakába. Most meg kell lovagolni.
Az ajtókat törjük ki vele, és a végén belehal, mi meg leugrunk… Mentsünk.
Titkos Életer ősítő #4: Forduljunk a mentési pont fele, és jobbra találunk egy
elmozdított rácsot. Ott guruljunk be…
Menjünk balra, és mentsünk. Miután megöltük az ellenséget, húzzuk a ládát a
fal mellé, így fussunk a falon a víz felett, és ugráljunk fel. Miután felérünk a
tetőre, meglátunk egy égő házat…
13. Fejezet:
Az Égő Épület
Segítség!
Csapdába
estünk!
Segítséééééééééég!
Mi
történt itt? Azok az emberek tényleg veszélyben vannak!
Most megint átváltozunk. Menjünk le:
~ Milyen kényelmes… Egy égő épület pont tele emberekkel, akik kegyelemet
akarnak!
Mire
gondolsz?
~ Arra, hogy egy csapda!
Röhejes…
~ Tényleg az? Ha én egy bedühödött Homok Őr lennék, és éppen megfosztottál
volna a 2 legerősebb hadnagyaimtól, akkor nem olyan feltűnően közelednék…
Ez kihasználja a hősies együttérzésedet!
Csapda,
vagy nem, azoknak az embereknek szükségük van a segítségemre!
~ Semmi jó nem fog ebből kisülni…
Most végig kell menni a háztetőkön az égő épületig! Eltévedni nem lehet… A
végén változzunk vissza:
Sietnem
kell!
~ Most az egyszer egyedül leszel… Ebbe nem fogok beleszólni!
Zárjuk be a Homok Kaput.
Kapunk 200 Sand Creditet.
Menjünk be, de
mögöttünk bezárul az ajtó:
Szegény
Herceg. Elvesztél egy égő épületben, ahonnét nincs kiút. – mondja az
egyik Homok katona. – Túl rossz.
~ Na mi van itt? EGY CSAPDA! Látod mi történik, ha más embereket próbálsz
megmenteni? TE MEGHALSZ!
Hősünk meghall sok segélykiáltást, és nem tud mit csinálni:
Apám…
Mutass utat. Adj erőt! Hova tűntél? … Apám? … Eltűnt? … Várj! Ez
az!
Megfordul az emberek fele:
Hol
van az a gépezet, ami irányítja ezt?
A
felső emeleten, de sosem fogod elérni!
Másszunk fel a szobornak a botján, menjünk a szobrot mozgató karokhoz, majd
forgassuk/mozgassuk az oszlopot így (a cél az ajtó kitörése):
1. Előre
2. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba
3. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba
4. Előre
5. Előre
6. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba
7. Hátra
8. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba
9. Előre
10. Forgatás az óramutatóval megegyező irányba
11. Előre
12. Forgatás az óramutatóval ELLENTÉTES irányba
13. Előre
Most pedig: Durrrrrr!
Átvezető Animáció #3:
A szobor kitöri az ajtót, mindenki kijön. Egyszer csak elénk jön az Öreg:
Ismeritek
a mentetőtöket, barátaim. Megmondom itt, és ez igaz: Ő Perzsia
Hercege!
Nem
lehet…
Visszatért…

újra látni benneteket!
Majd fogaton megjelenik az az alak, aki bezárt minket: Abban bízva, hogy a
fejszéjével levág pár embert! De ez nem jött össze! Mi pedig felpattanunk egy
másik fogatra, és utána megyünk…
14. Fejezet:
A Kir ály Útja
~ Azt hiszem, hogy ezt a hős bizniszt egy kicsit messzire viszed! Már
megmentetted a lakosságot!
A fogathajtás végén, azon vesszük észre magunkat, hogy ott megy mellettünk
(fogattal) a fejszés Homokszörny, és még látjuk, hogy be van törve a fal. Így
átugrunk a másikra (úgy, hogy lelökjük a szörnyet), és mindketten átesünk a
másik oldalra. Felállunk, de mögénk bejön még egy (a tesó), és elrúg minket:
Oké,
be kell, hogy valljam, erre nem számítottam!
Aztán a csatatér közé tűzet csinálnak.
4. Főellenség:
AZ IKREK
Rögtön támadjuk a kardosat! Egészen addig, amíg a tesója (a fejszés) belénk
nem akar vágni (ezt majd belassítva mutatja a kamera), ilyenkor guruljunk el, és
üssük a fejszéset (amíg be van akadva a fejsze a földbe). Ezt ismételjük meg jó
párszor, aztán kapunk engedélyt a Speed Killre.
Így le tudjuk vinni a kardos
életét is felére. Aztán még egyszer ugyanígy! A kardos meghalt, de a fejszés
ránk akar támadni, de Farah lelövi!
Úgy
látszik, hogy pont a legjobb pillanatot választottam, hogy visszatérjek!
Kösz.
~ Szerencsés lövés!
Indulnunk
kéne. Biztos vagyok benne, hogy többen jönnek erre!
Majd elindulunk kifele.
Átvezető Animáció #4:
A Herceg és Farah óvatosan jönnek kifele az épületből:
Vigyázz
magadra. – mondja a Herceg.
Mindig
vigyázok.
Kisétálnak az udvarra, és a Herceg megfogja a földet:
FUTÁS!
Mi elkezdünk futni, de mindenhonnan Homokszörnyek jönnek, és bekerítenek
minket! Nem tudjuk, hogy mit tegyünk… Viszont egyszer csak meghallunk egy
hangot:
Mindenki
üdvözölje Perzsia Hercegét! A legnagyobb hőst, amit a világ valaha
ismert! Megmentetted a város lakosait, és mi azért jöttünk, hogy visszaadjuk a
szívesséééééééééééééééééééééééééééééééget!!!!!
Mindenki elkezd kiáltani, a Homokszörnyek félni, és elkezdődik a legjobb
jelenet az egész játékban: Farah nyilazik, a Herceg ugrál az ellenségek felett
(valószínűleg Speed Killezik),
a nép meg egyszerűen harcol a homokszörnyek
ellen! Egyszerűen leírhatatlan! Hősünk egyszer csak odafut az Öreghez:
Nem
tudjátok legyőzni ezeket, a szörnyeket!
Az Öreg megfogja a Herceg vállát:
De
le tudjuk őket lassítani! Menj hát, Herceg! Találd meg a Vezírt, és végezz
vele! Akkor talán vége lesz ennek a rémálomnak!
Hősünk elkezd futni a palota felé, Farah észreveszi, és jön ő is! Itt még Farah
lenyilaz 2 ellenséget, mi levágunk 4et,
majd gyorsan átfutunk a kapu alatt,
aminek a kötelét elvágta a Herceg… Amikor átérünk, akkor a kapu is bezárul…
15. Fejezet:
Újr a a Palotában!
Leugrik elénk pár ellenség, Farah előre fut, de bezáródik az ajtó:
Megint
elváltunk. Hamarosan utolérlek, csak találnom kell valamit, hogy
kinyissam az ajtót!
Nincs ok a pánikra, mert most átugrunk Dark Princebe.
Nyomjuk le az
ellenségeket, és az ajtó kinyílik… Menjünk be, másszunk fel, változzunk vissza
a vízben, és mentsünk! Fussunk egészen addig, amíg nem látunk meg egy liftet.
Ott jön Farah is:
Lenyűgöző!
Hallottam már történeteket ilyen csodákról… De, hogy közelről
lássak egyet… Van egy hasonló gépezet Azadban is!
Ez
a lift elvisz minket a trónterem elé. De csodák csodájára, úgy néz ki, hogy
nem működik! Megpróbálom visszahozni az életbe…
Farah bemegy a liftbe:
Remélem,
hogy egyszer meglátogatom Azadot…
Fussunk a jobb oldali falon, és kezdjünk mászni felfele:
Sajnálom…
mondja
a Herceg.
Mi?
Azt
mondtam, hogy sajnálom! Sosem kértem bocsánatot a dolgokért, amit
tettem… amit mondtam… ami voltam…
Nekem
is bocsánatot kell kérnem… Nem kellett volna visszautasítanom téged,
amiért rossz dolgokat tettél…
De
rossz dolgokat tettem!
Mindannyian
követünk el hibákat, Herceg! A különbség az, hogy te elfogadtad
a tiedet! Láttam, hogy mit tettél a műhelyben… Amit az öreg mondott rólad, az
igaz! Te egy Herceg vagy!
~ Megölsz engem…
Menjünk egészen addig, ahol lesz 2 Enchantress, és egy kar… Öljük meg őket.
Titkos Életer ősítő #5: Ott, ahol megy fel a lift, találunk pár Daggerholdot.
Azokon keresztül menjünk fel, majd nyomjuk be a gombot, aztán lassítsuk le az
időt, és menjünk be a záródó ajtón!
Miután megvan, toljuk el a kard, és menjünk be a kinyitódott ajtón, és másszunk
fel:
~ Már majdnem ott vagyunk… Hamarosan minden jobb lesz!
Egy
kicsit elbizakodott vagy, hogy mi fog történni…
~ Nem Herceg. Csak simán elfelejtetted a küldetésed. Már az is ezt mutatja,
hogy nem örülsz a sikeremnek…
Másszunk tovább, és ugorjunk be Farahhoz
a liftbe (most jön a kedvenc
jelenetem):
Mi
a kedvenc színed? – kérdezi Farah.
Színem?
Ismételjem
meg a kérdést?
Kék!
~ Kék? Az nem a kedvenc színem…
Most
mi ennek a lényege? – kérdezi a Herceg.
Muszáj
minden beszélgetéseinknek olyan komolynak lenniük? Olyan keveset
tudok rólad.
Jó,
akkor: Mi a kedvenc ételed?
Pamogranit,
természetesen.
Nem
szeretem.
Mi
a bajod vele?
Sok
bajjal jár. Lehetetlen megenni tésztával! Túl sok munka pár magért!
De
nem az a sok bajlódás teszi őket olyan finommá?
~ Azt hiszem mindjárt rosszul leszek…
Felérünk a lifttel:
Mi
ez a hely? – kérdezi Farah.
Ez
a függő kertek szíve. Ezek az élet eszközei. Ezek futtatnak és irányítanak
mindent!
Farah elfut, de bezáródik mögötte az ajtó:
Herceg,
vigyázz!
Mögöttünk megjelenik pár Enchantress… Csapjuk le őket, toljuk el a kart, és
másszunk fel. Mentsünk. Aztán megjelenik Farah, majd elmutogatjuk neki, hogy
nem tudunk tovább menni. Azért mutogatunk, mert ellenségek vannak alattunk.
Farah megoldja a problémát, és tovább mehetünk:
Milyen,
az apád?
Ő
egy jó ember… Nem! Egy Nagy ember! Erős, lojális, kedves… és
megbocsátó…
Mi
az?
Én…
Azt kell, hogy mondjam, hogy nem értettünk egyet minden témában. Sok
évvel ezelőtt volt. Amikor fiatal voltam, tele voltam bátorsággal. De félelemmel
is természetesen. Felajánlotta, hogy meghallgasson. De nem találtam a szavakat.
Nem tudtam megtalálni… Abban reménykedek, hogy látom még… Hogy
elmondjam, hogy sajnálom… De tartogassuk ezt a történetet egy másik időre!
Beszéljünk arról, ahol most vagyunk. Körbevéve sok szomorúsággal. De nem
szabad, hogy minket is elérjen! Hogy visszatérjünk a témához, nem tudok
odamenni, ahol te vagy!
Akkor
talán tudok lőni egyet… Találkozzunk előrébb!
Na ezt, már csak a nagyon béna ellenségek nem hallják meg… Menjünk le, és
zárjuk be a Homok Kaput.
Megkapjuk a legerősebb képességet, a
Homokvihart!
Még
mindig nem tudok felmenni hozzád. De onnét, ahol állsz, eltudod érni a
Tróntermet! Én átmegyek a Zöldházon! Ez biztosan elvisz minket ugyanarra a
helyre…
Óvatosan,
Herceg.
Mentsünk, majd elérkezünk egy újabb gondolkoztató feladványhoz. A cél, hogy
felvigyük mind a 3 platformot a tetőre… De nem lesz olyan egyszerű. Ha
megnyomjuk a Qt,
akkor ilyen képet kapunk:
Vegyük úgy, hogy a B a Bal oldali, a K a középső, és a J a jobb oldali.
Mondom a sorrendet:
1. J fel
2. B fel
3. B fel
4. J le
5. K fel
6. J fel
7. J fel
8. K le
9. B le
10. K fel
11. K fel
12. B fel
Menjünk a felemelkedett útra. Meglátjuk, hogy a Vezír elkapta Faraht:
Ne
tegyél még egy lépést! Lenyűgöztél, ahogy megölted a köszöntő partit…
De ez egyben bosszantó is. Elvetted tőlem a legerősebb szövetségeseimet!
Nagyon örömömre szolgálna, ha visszaadnám ezt a szívességet! Farah egy
tökéletes királynő lesz egy Isten számára! De kell tenni pár modifikációt…
Engedd
el!
Úgy
mondtad, mintha mondani akartál volna valamit erről az ügyről.
Hősünk elkezd mérgesen futni a Vezír ellen:
Vitshu
don’t!
B
K
J
Ezzel hátralök minket, és leesünk, mivel beszakad alattunk a padló
(Megjegyzés: Csak a szöveg végét akkor halljuk teljesen, ha beakad a kép, és
késik a hang. Először én is mást értettem):
Köszönj
be az Apádnak!
A
Herceget belökték egy sötét aknába. Elrabolták Farahtól,
eltávolodott a
Vezírtől… Figyelmeztették, hogy a sorsa nem fog jól végződni. De szerencsére
az átváltozása éppen megmentette. Valamikor jól jöhet ilyen dolog…
Valamikor…
Na először is: Futni kell, gyorsan. Ellenségek is lesznek. A lényeg, hogy
siessünk:
~ Hányszor kerülőd még el a győzelmet? Mondtam, hogy semmi jó nem fog
kisülni abból, hogy üldözöd a csajt! Nem lennénk ilyen helyzetben, ha
koncentráltál volna!
ELÉG!
Nem teszel mást, csak sértegetsz engem! Nem tudom, hogy mit akarsz
tenni, de nem bízom benned! Az pedig szörnyű, hogy bíztam benned!
~ Nekem csak előkelő céljaim vannak!
Most
már tudom, hogy mi az, hogy előkelő… Te egyik sem vagy közülük!
~ Te önző, f…!
Sokat
voltam veled! CSÖNDBEN LEGYÉL! Engedd, hogy befejezzem a
dolgomat! Aztán majd meglátom, hogy mit teszek veled.
~ Ó igen, elfelejtettem, hogy ki itt a főnök…
Hát, menjünk lefele. Ha kell homok, akkor üssük szét az üvegeket:
~ Hallgasd, Herceg, és figyelj! Egy kútban vagyunk. Látsz vizet? Hallod?
Érzed? Eltűnt! Azt hiszem, hogy a Vezír kiszivattyúztatta! Meddig tudod
fenntartani az életed, és a tested feletti hatalmat?
Aztán tovább:
~ Tiktak,
Herceg… Tiktak!
Másszunk tovább:
~ Kezdesz szomjas lenni? Kezdesz kiszáradni? Oh, megzavarlak?
Majd másszunk le:
~ Az Idő értékes… Az Idő siet… Az Idő olyan, amiből neked kevés van! … Oh,
szeretnél inni egyet?
Menjünk be az ajtón, és meglátunk egy fénylő kardot:
Apám
kardja… De mit keres itt?
Aztán, óvatosan beljebb megyünk, és meglátjuk apánk hulláját. Hősünk átöleli:
~ Na, ne szórakozz már! Tényleg azt hitted, hogy élve fogod látni? Még azután,
amit megtapasztaltál, még mindig reménykedsz?
Apám…
Mit tettem?
~ Most akkor mit? Szerzel elég homokot, és megint csinálsz egy nagy
visszatekerést? Vagy visszamész a szigeten egy olyan időbe, ahol még meglehet
menteni? Vagy megmentesz egy aggódó nőt az úton?
NEEEEEEEEEM!
Olyan voltam, mint egy gyerek… De egyre arrogánsabb.
Mindig arra hajtottam, hogy visszacsináljam, amit tettem. Sosem mertem
szembe nézni a következményekkel.
Felveszi a kardot:
SOHA
TÖBBÉ! Elfogadom amit tettem, és mindent ami vele jár!
Nem, is tudom mit mondjak… Elég annyit, hogy visszaváltoztunk:
~ MI EZ? NINCS IS VIZED!
Nincs
már felettem hatalmad! TÁVOZZ! Térj vissza a sötét helyedre, és ne
zavarj többet!
Megkapjuk a Sword of Lightot.
Eldobhatatlan, egy csapással mindenkit
megölő, falattörő, másodlagos fegyver. Törjük ki a falat. Mentsünk. Majd
távozzunk innen! A karddal kell világítani…
Most
már, a Herceg szemei észrevették a korrupt felének az igazi természetét!
Az a bátorító karizmatikus hang a fejében, csak rosszat akart! De most, a hang
eltűnt… Már a Herceg elméje megint a sajátjáé volt…
Mentsünk. Üssük ki a beomlott falat, és kezdjünk felfele mászni. Majd elérünk
egy újabb mentési ponthoz. Nyissuk ki a titkos ajtót, és az ebédlőben találjuk
magunkat! A Daggerholdokon másszunk fel, és menjünk körbe a szobán, majd
nyissuk ki az ajtót. Majd pár perc múlva azon vesszük észre magunkat, hogy
elkezdtük mászni a tornyot! Egyszerű lesz. Csak mászni kell. Menjünk a The
Middle Tower mentésig. Most ezt azért mondtam, mert közeledünk az utolsó
életerősítőhöz!
Titkos Életer ősítő #6: Amikor a követ fel kell vinni 3 emeleten keresztül… A
3.on
engedi a tájnézetet (Q). Nyomjuk be, és akkor éppen fölöttünk meglátjuk a
bejáratot! Nekünk majd pont fölötte kell elmennünk. Majd ne felejtsünk el
leugrani!
Miután megvan, másszunk tovább! Következő megálló The Upper Tower
mentési pont! Na, már nem sok van hátra. Fussunk a következő mentési ponthoz
(The Terrace). Itt a falon lesz egy kapcsoló, azzal nyissuk ki az ajtót. Menjünk
be, majd törjük ki a falat a végén, és be a liftbe:
Lehet,
hogy csodálkozol, hogy miért engedtem meg ez. – mondja Kaileena –
Nagyon sok halott. Sokan fogják őket követni. Egy birodalom földig
rombolva… Egy Herceg, akit az utcára tettek, vadásszák, mint egy közönséges
rablót! De én láttam az idősíkot! Minden végeredményből; ami előttem van;
ebben volt a legtöbb ígéret! De a Hercegnek megvan az esélye! FIGYELJ! Nézd
meg, hogy miről beszélek…
Menjünk fel a lifttel, és meglátjuk a Vezírt, és Faraht
megkötözve (hogy mire
nem jó egy kis időhomok J):
Na
hova is tettem azokat? – mondja a Vezír.
Mögéfut a Herceg, és előveszi az Idő Tőrét.
Zarvan…
– mondja Farah.
Mi
az?
Ha
nem kapnék még egy ilyen esélyt…
Farah úgy csinál, mintha meg akarná csókolni a Vezírt. Közeledik is Farah felé,
amikor a csaj teljes erőből leköpi:
Szemtelen
disznó! Örök életet ígérek neked, és te így válaszolsz? Élvezni
fogom, ahogy „megváltoztatlak”…
Megfordul:
Hello,
Herceg. Nem teljesen az a fogadtatás, amire számítottál…
5. Főellenség:
A VEZÍR
Ez is nagyon egyszerű ellenség lesz szerintem. Először is, ütögessük, és amikor
kivédi, akkor gyorsan ugorjunk hátra. Amikor már elég sebzést kapott, felrepül,
és nekünk dob egy sziklát (szobrot). Aztán csináljuk megint ugyanígy, de akkor
már 2t
fog nekünk dobni:
Miért
próbálsz megsebezni? Halhatatlan vagyok!
Lehet,
hogy halhatatlan, de nem legyőzhetetlen!
Most még egyszer, de akkor már 3 szobor jön:
Meg
fogsz fizetni, azért amit tettél az embereimmel! – kiáltja a Herceg.
A
dolgok mostantól jobban lesznek! Megköszönhetnéd nekem!
Eszetlen
szörnyek között élnek, akik a szolgák az őrültségeidhez!
Ez
a haladás ára!
Most egy kicsit még ütögessük, amíg lenem szakítja az oszlopokat. Sziklák
mennek körbe a csatatéren. Kerüljük ki őket.
Gyors,
és okos! Te lennél a legjobb a seregemben!
A cél, hogy a Vezír mögötti oszlopokon fussunk fel, és Speed Killezzük
le!
Háromszoros Speed Kill kezdődik. Ezen kívül még 2szer
kell 3szoros
Speed
Killt
csinálnunk. Miután ez is meg van, a felrepül, de a sziklák is
felemelkednek. Másszunk fel rajtuk. A Vezír lövedéke kicsit sebez, és ha a
sziklák közepén állunk, akkor nem tudunk leesni! Amikor fent vagyunk,
nyomjuk meg az Et!
Most éppen félúton megáll az idő, és elkezd forogni a
kamera. 1 teljes fordulás után felvillan a tőr, és egészen addig villog, amíg meg
nem nyomjuk a Bal Egér Gombot!
Aztán DURR!!! Áh, de jó nézni a
győzelmet… Lezuhanunk vele a földre, és következik egy animáció…
Átvezető Animáció #5:
A Herceg kiveszi a Vezírből az Idő Tőrét:
EZ
NEM AZ, AMIT A TŐR ÍGÉRT!!! – kiáltja a Vezír.
Majd, homokká robban. Farah kiszabadul, a homokszörnyek eltűnnek, és az
összes homok összegyűlik a palota tetején. A homokból összeáll Kaileena.
Hősünk, és Farah érdekesen figyelik. Kaileena megszólal:
Ez
a világ nem nekem való. De megtalálom a helyemet, ahogy te megtaláltad a
tiedet…
A Herceg odaadja Kaileenanak
az Idő Tőrét, amit el is tűntet. Majd eltűnteti
rólunk a fertőzést, és a lánc is leesik:
Légy
hát szabad, Herceg! A kalandod véget ért…
Majd Kaileena eltűnik… Most minden szép is jó, ám meghallunk egy hangot.
Ijedten elfordulunk:
Mi
az? – kérdezi Farah.
Egy korona! Nektek ez nem ismerős valahonnét? Mindegy. A lényeg az, hogy
közeledünk a korona felé… Éppen készüljük felvenni, amikor… Odalép elénk
egy fekete alak, és mondja a szövegét (ha megengeditek, akkor nem fordítom le,
mert legendás szöveg):
All
that is yours, is rightfully mine! And mine it will be!
A koronát felveszi, de közben eltűnik róla a ruha. Rögtön ráismerünk. Ő pedig
nem más, mint a Sötét Herceg! Amint befejezi a szövegét, lecsap minket
lánccal, és elájulunk…

Fojtatása a végigjátszás álomvilág menüpontba!

 
Megjelenés
 
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Indulás: 2007-06-16
 

Kattints a képre a teljes mérethez!

 
Szavazz
Milyen az oldal?

Szuper
Jo
Elmegy
Rossz
Töröld!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Assassin's Creed 2
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?