PoPKingdom
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
 

prince-fan
!!One Warrior Two Souls!!
game-fan
Prince of Persia portál
gsandgc (Betti,Szandi)
pop-warrior-within
tmnt-videogame
Eve Raider
Tombgirl
princeofpersia-fan
princeteam
The Warrior Within
Lara Croft Fansite
Prince of Persia Trilogy
Zenelegyenveled
Swkotor1
barcsik12(Tibi oldala)
Szandra másik oldala



Kattints a képre a teljes mérethez!


 

 
Szavazz
Ki a legjobb csaj a PoP-ban?

Farah
Kaileena
Shadee
Mahasti
Egyik se!
Mindegyik
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

 
Melyik tetszik neked jobban?

PoP Sands of Time
PoP Warrior Within
PoP The Two Thrones
Assassin's Creed
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Kattints a képre a teljes mérethez!
 
 
SoT leírása

Jordan Mechner 1989-es keltezésű Prince of Persia-ja új ablakot nyitott a játékfejlesztésben. Elsőként alkalmazta az akkoriban még gyerekcipőben járó motion capture technológiát: Jordan saját bátyjának mozdulatait digitalizálta be számítógépébe. A gyönyörű szép grafikával körített produktum emellett kellő kihívást tartogató játékmenetet is tartalmazott - csapdák és ellenfelek sokaságán kellett átverekedünk magunkat, hogy eljussunk a szívünk hölgyét foglyul ejtő gonosz emír palotájának legfelső szintjére.

A gém hatalmas siker lett, több millió eladott példány és a létező összes géptípusra elkészült. Ezután még 2 epizódot élt meg a remekmű, s négy évnyi hallgatás után újra itt van az ezeregy éjszaka meséit idéző hősünk, készen arra, hogy szétcsapjon a mesés keleten a szörnyek között. Végre... megérkezett az új stílust teremtő és követendő példa, - tessék, tessék erre, erre az elfogultak szerint és ebbe én is beletartozom - a tökéletes játék teljesen hiba nélküli, színtiszta élvezet. Mielőtt mindenki rosszul lenne, be is fejezem az ömlengést, de tényleg ez a helyzet ezzel a gémmel! Végre elértek ma már a játékfejlesztők odáig, legalábbis a „Ubi Soft”, hogy szinte hibátlan játékot raktak össze, és ezt azért is mondom, mert végre nem egy, a gyors határidőnek áldozatul esett játékról van szó, hanem bizony egy jól átgondolt koncepció eredménye, igen így kell egy játékot elkésziteni. Mikor megláttam az első képeket, videókat illetve magának a játéknak a konzol verzióját, el sem tudtam képzeln, hogyan lehet megvalósítani a harcmozdulatokat és combokat.

Itt jön képbe a program egyik legnagyobb erénye, nevezetesen a fantasztikus harcrendszer. Csak szuperlatívuszokban lehet róla beszélni, a játékkal töltött első óránk garantáltan azzal fog telni, hogy a cuccban rejlő több tucatnyi mozdulatot előcsalogassuk. Úgy gondoltam, hogy tulajdonképpen több csáppal rendelkező lénynek kell lenni ahhoz, hogy játszani lehessen. De hál" isten, a félelmeim alaptalanok voltak és briliánsra sikerült a megvalósítás, bár soha nem értettem, hogy a menüt miért nem lehet billentyűzetről irányítani és miért csak a kurzor segítségével, melyet jelen esetben egy kis kard szimbolizál. A játék legkönnyebben az egér és billentyű együttes használatával irányítható. A kamerakezelés rárakható gyors billentyűkre, bár néha voltak helyzetek, mikor bizony nem láttam egyes dolgokat, de ez tényleg csak kukacoskodás részemről.

A játékmenet szempontjából nem oszt nem szoroz, így hát csak nagyon ritkán történt meg ez velem játékban. Elérkeztünk a gamma legszembetűnőbb és egyben legjobb eleméhez, a grafikához. Elég csak rápillantani valamelyik képre - a látvány felér egy vizuális orgazmussal. Multiplatform fejlesztés révén nem fogunk csilli-villi effektekbe botlani, a jelen lévő dolgok azonban mind a helyükön vannak, így jó néhányszor csak bámulni fogjuk a monitort, nyálunkat csorgatva a mesterien összerakott elemeken. Az összes objektumot egyfajta fényes aura veszi körül, így kiemelve a környezet mesébe illő mivoltát: kalandunk során számtalan helyen megfordulunk majd, kezdve a paloták termein át egészen a föld alatt meghúzódó kazamatákig. Az ablakon beszűrődő fény, a termeket ellepő sejtelmes homály és a profin kidolgozott árnyékok együttese lehengerlő, egyetlen rossz szavunk sem lehet a vizuális részre. Nagyszerűen megoldott karakteranimációk vannak megvalósítva, főleg ez alatt a hercegre gondolok, hibák tényleg csak kötekedés szintjén találhatók.

Bár elképzelhető, hogy ez csak a videokártyámnak tudható be, hisz nem nvidiás, tudnillik erre van optimalizálva a drága... De így is élmény a vele való játszadozás... Nagy öröm, hogy a fejtörős ügyességi részeket meglehetősen jól adagolták. Az amúgy önálló verekedős játékokba is beillő harcokkal végre talán eljutottunk odáig, hogy az embernek nem kell kitépnie az össze haját. A lehetetlen ugrálások és a lehetetlennek tűnő fejtörők miatt nincs megszakítva az izgalmas történetszál. A történetről még nem esett szó, de mi késik, nem múlik. Tulajdonképpen aki ismeri, és ki ne ismerné az előző részeket, azoknak el kell mondanom, hogy nem a megszokott „öld meg a rosszakat mentsd meg a hercegnőt” sablonos sztorit erőltetik a fejlesztők, hanem megpróbáltak valamivel eredetibb történetet kreálni.

Ami ugyan nem egy film forgatókönyv, de a játék szempontjából megfelelő. Természetesen, mint a fenti címből is kiderült, az idő homokja körül forog a mese. Adva van egy hadvezér, aki épp egy kastélyt akar bevenni, adva van a fia, aki jelen esetben főhősünk, ki kap az alkalmon, hogy fejlessze képességeit, illetve valami hírnévhez jusson. Belopódzik a kastélyba, hogy megszerezze az idő tőrét. Hősünkre két feladat is hárul egyszerre: a világ megmentése mellett a narrátor szerepét is a magára vállalta. A történet középpontjában egy gigantikus homokóra szerepel, melynek földöntúli hatalma megbabonázta a herceg apját. Egy huzamosabb ostrom után sikeresen ráteszi a kezét a homokkal teli szerkezetre... Természetesen nekünk kell helyreraknunk a dolgokat, melyben nagy segítséget nyújt majd az idő manipulálására képes tőrünk. Egy-egy balul sikeredett ugrás után célszerű igénybe venni a fegyvert, mivel így lehetőségünk van újra megpróbálni a mozdulatot. És újra... És újra... És újra, egészen addig, míg a szerszámban rejlő homokot leapasztjuk. Ennek visszatöltésére több lehetőségünk is lesz, a legegyszerűbb a pályákon elszórva lebegő homokfelhők kiaknázása. Végül pedig adva van egy varázsló, kinek javaslatára a hadizsákmányként a szultán színe elé cipelt Idő Homokját a herceg útjára engedi, ezzel megpecsételve a palota összes lakójának sorsát. Elszabadul a gonosz homok képében, megfertőzve ezzel és egyben gonosz szörnyeké változtatva mindenkit, aki belélegzi. Kivéve három embert: hősünket, a gonosz varázslót, és Farhát a kastély hercegnőjét, aki később társunk és segítőnk lesz kalandjaink során.

Miután a herceggel megszereztük a tőrt, ellenségeinkbe mártva juthatunk homokhoz, és így likvidálhatjuk őket véglegesen. A játék legnagyobb ötlete az idő visszatekerése. Akár egy videoszalagot, visszatekerhetjük az időt addig a pontig, míg még úgy érezzük, hogy biztonságban vagyunk, így helyettesítve a gyors mentés opciót. Az idő belassítás még nem festett ilyen jól, néha még a Max Payne-ben lévő effekteken is túltesznek. Természetesen a játékmenet nem merül ki az egyre nagyobb számban özönlő emberfajzatok legyilkolásában, a hangsúly a csapdák és akadályok kikerülésében rejlik. A PoP előző részeihez hasonlóan ezt csak és kizárólag nyakatekert mutatványokkal vihetjük véghez. A játékban rettenetes mennyiségben bukkanak fel csapdák, melyek az előző részekben is oly nagy sikerrel keserítették meg hősünk életét. Ilyenek a különböző forgó kések, a falon végig futó körfűrészek, melyek még szikrákat is vetnek, ezzel is mutatva veszélyes mivoltukat, illetve a forgó pengék leomló párkányok, különböző tüskés vermek stb... Tehát, hál" isten minden olyan elem megtalálható, mely a klasszikus sorozatot olyan sikeresé tette.

Végszóként csak annyit, hogy a játék megéri a pénzét és ezt szó szerint értem. Egyetlen negatívumot sem tudnék felhozni a produkcióval kapcsolatban, leszámítva persze az idegességemből eredő károkat, melyeket sajnos szegény billentyűzetemnek és tériszonyomnak kellett elszenvednie. A játék közel tökéletesre sikerült... Talán megemlíthetném a feliratozás hiányát, de ezek csak kötekedések lennének. Meg kell mondanom, mint a Max Payne sorozat feltétlen híve, nem hittem volna, hogy egyszer ilyet fogok írni, de a Sands of Time esetében meg kell tennem: ez a játék jelenleg kategóriájának csúcsa minden szempontból, és mindenkinek, aki valamennyire is szereti a hasonló ügyességi-akciójátékokat, kötelező lesz megnéznie. A trónfosztás tehát sikerült, a Ubi Soft újabb klasszikust alkotott. A Prince of Persia méltó folytatás, mely akár még a tavalyi év legjobb játéka is lehet. Minden tekintetében tökéletes játékot kapunk, melyben minden akció-, illetve kalandjátékot kedvelő megtalálja a maga kihívását .Úgy látszik, sikerült új etalont létrehozniuk a fejlesztőknek, amely követendő példa lehet minden kiadó és játékfejlesztő cég számára.

 
Megjelenés
 
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Indulás: 2007-06-16
 

Kattints a képre a teljes mérethez!

 
Szavazz
Milyen az oldal?

Szuper
Jo
Elmegy
Rossz
Töröld!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Assassin's Creed 2
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal